Vi välkomnar Tanja till vuxenvärlden!

Hon fyller nämligen 20 år! Byxmyndig, straffmyndig, myndig och systemetmyndig! Fint! Så vi har varit och fikat hos henne och det var mys! Baka, det kan hon i vilket fall! 


På lördag är det planerad utgång på Flamman - Indieallsång! Detta trots jobb lör och sön, jävla Max att vara på alla helger då det är någon rolig fest. Några exempel: Dammiddagen, Luciakraballen, båda Indieallsångerna, Togan förra året. Nä, jag börjar bli lite trött på det här nu faktiskt.

Nu kom jag ur spår. Det jag ville få fram var ju: Grattis Tanja 20 jOrDsNuRr! (Det sista var exempel på hur man inte skriver som vuxen, så du vet det nu Tanja. Tänkte bara förtydliga.)

Kommentarer
Postat av: Bella

haha jordsnurr! Jag är en tjäj på 20 jordsnurr och jag kallas bella. Jag skulle gärna vilja ha en pöjk som kan laga mat och steda åt mej. Hör av dig om du är intresserad. Så skulle min kontaktannons se ut om jag skrev som jag gjorde när jag var 10...

2009-11-19 @ 23:08:10
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Tanja

Haha känner mig inte ett dugg äldre så: tAcK!

2009-11-19 @ 23:12:09
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0