Tenta, maskerad, spex, down under, röror

Dålig update här. Jag vet. Men mycket har hänt i helgen! I fredags var det tenta, redan bortglömd. Får väl se hur det gick sen... På kvällen var det spanska generationsfesten som var en succé. Tack Mags och Pat! 


Lördag mådde jag helt okej. Över förväntan åtminstone. Tack, äntligen lite måtta på bakfyllan! De sista gångerna har varit fruktansvärda faktiskt. Sov till typ kl 14. Mafön och festen tog visst på krafterna! Sen på kvällen åkte vi ett gäng och kollade på Holgerspexet där Vanne och My var med och var jätteduktiga! Jätteroligt verkligen, länge sen jag skrattade så mkt :D De andra fortsatte till Halloweenförfest men sängen ropade på mig.

Idag har jag ansökt till down under. HT -10. Melbourne nr 1 och 2, Brisbane 3. Bara att hålla tummarna. Gjort lite spanska, skulle börjat på den där flummiga reflektionsrapporten men lite ledig måste man ju få vara ;) På kvällen har vi varit hos Vanne och ätit massa goda röror och spelat spel! Massa tummar upp!



Nu är det sängen som gäller. Imorrn börjar spanska. Ingen dag ledigt mellan kurserna här igge! Hänvisar faktiskt till facebook för fler bilder denna gång!

Kommentarer
Postat av: Vanne

Så himla nice helg!! :D

2009-11-03 @ 11:54:47
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0