Kanske skulle vara hemma i helgen då

Snart helg. Johansson ska hem. Lite lockande. Men jag bestämde mig (hell yeah!) att jag ska vara hemma i helgen. Att vara ledig och vara hemma samtidigt kändes liksom som en bra idé och det känns som att det är dags för det nu alltså. Började fundera när detta skedde senast. Detta var vad jag kom fram till:

  • Helgen v. 48: Nu
  • v. 47: Jobb
  • v. 46: Göteborg
  • v. 45: Finland/jobb
  • v. 44: ledig men hade massa inplanerat: spanska generationsfesten, holgerspex, ansökan till utlandsstudier, Vannes 20-årskalas + reflektionsrapport
  • v. 43: Västerås
  • v. 42: Jobb en av dagarna
  • v. 41: Jobb
  • v. 40: MMS här
  • v. 39: Jobb
  • v. 38: Västerås
  • v. 37: Jobb
  • v. 36: LEDIG I LINKÖPING
Helgen v. 36, mina damer och herrar var 5-6:e september!! Så förutom helgen v. 44 får jag gå tillbaka till början av september till sist jag var ledig här. Fint. Kanske inte så konstigt att jag är trött på Max?

Japp, så jag kanske skulle vara hemma i helgen och ta det lite lugnt då. Inte planera in nånting. Det kan väl bara det också, emellanåt. Får se hur bra jag lyckas med det.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Vad räknas som ingenting då? Äre slappehelg eller är utgång fortf. godtagbart/lockande? :P

2009-11-25 @ 23:03:10
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0