Flamman

Ge mig Indieallsång!! Missade denna gång igen själva allsångsdelen. Men som planerat blev det Flamman ändå:)

Åkte till Tanja direkt efter jobbet, där det blev snabb dusch och fixa sig iordning. Johan ringer halv nio och säger att det är fullt! Men vi SKA in. Så vi åker till Flamman och kommer dit halv tio och de började inte släppa in folk förrän en timme senare. Så vi kör vårt eget race, förfestar på en parkbänk vi tre! För vad är väl en indieallsång mot en förfest utomhus i november? ;P Först i kön och kom in ganska snabbt :) 

Väl inne på Flamman var det mkt trevligt folk, såsom Vanne, Hanna, Maria och Alex och Johans polare! Musiken var på topp; Kids - MGMT, Kings of Leon, Mr Brightside.. mmm :) Jag var på topp! Det var en riktigt rolig kväll, även om musiken en stund senare hamnade i en rejäl svacka - Whatever happened to the funky race? - spelades så länge att det var det jag sjöng på på vägen hem. Lite pics:



Observera att jag har medvetet valt att köra "fylleminen" på varje bild.

En sak var mindre rolig. Jobbet idag. En annan sak är säker: nästa gång ska jag på indieallsången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0