Fira kursavslut

Spanskakursen var 2HP. Men helt klart värt att firas ändå! Var nere på stan en sväng, hittade en tröja och en sjal som fick nöjet att följa med hem till Porthéns och Jutterströms. Kvällen ser ut så här:

Mumsmiddag! Fläskkärre, rotfrukter i ugn och bearnaisesås!
Patrik är jäävligt nöjd över plattan öl jag kom med hem från båten.
Karhu kommer btw från min födelseort
.

B&J är kung. Nu provar vi en ny sort.
Börjar jag bli gammal? Kolla rynkorna på min hand!!!

Har hört mkt bra om denna film så har skyhöga förväntningar (höhöhö)!

Nu är vi lediga tills torsdag kl 13. UNDERBART! Sen börjar statistiken som verkar vara en köttakurs, men det tar vi då helt enkelt. Vad händer i helgen? Göteborg?!

Kommentarer
Postat av: Bella

Det är en god B&J!! Menar du att jag blir ensam i Linkan i helgen?

2009-11-10 @ 21:42:40
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Vanne

Gud vad fint.

2009-11-11 @ 14:51:17
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0