Dammiddag '09

Shit pommes säger jag bara. Det var galet alltså. Kvällens höjdpunkter:

  • Våra cowboysservitörer var i princip nakna efter förrätten
  • Lika många takter av sångerna som bord - helt i otakt alltså
  • FM:s kalsongdans till harder faster better stronger
  • Min lycka över fått MedSex byxor sen de strippat av sina läkarrockar till lackleggings och sen till kalsonger
  • CM kör knäckebrödsdansen och jag har det på film!
  • Bellas lycka över fått CM:s knäckebröd
  • Westerntema = alla killar har skjortor = Petra tycker alla killar är snygga (brist på logik här så det måste varit alkoholen)
  • Min lycka över att ha en pistol och en hatt att dansa med
  • Hannas snodda prylhög: jägermeistersjal och pistol och diverse annat?
Jag hade tänkt att komma hem efter sittningen. Istället steg jag innanför dörren kl 03:30. Fint! Dock drack jag inget efter sittningen = ingen bakfylla! Underbart! Thanks God for finally showing some mercy, it was long ago!

Inga bilder/filmer får läggas upp på internet tydligen. Men nån bild kan jag väl bjuda på!


Kommentarer
Postat av: Vanne

Vilken afton! Whoa whoa whoaa... Medsexbyxorna måste ju vara stjärnvinsten. Fan att jag missat!

2009-11-11 @ 14:52:39
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0