Hett tips!

Ni som känner mig väl vet att jag inte är särskilt praktisk av mig - matlagning, att sy, bakning, strykning - är inte min genre. Dock har jag varit tvungen att lära mig. I vår har jag bakat bröd ett par gånger och det blivit riktigt gott!

Häromveckan köpte jag dock detta, för ca 25 kr:



Som resulterade i detta:


(visserligen inte lika fina som på den övre bilden, men ändå! Innehållet som räknas?)

Bara att ha i vatten, perfekt för oss som inte är så duktiga i köket. Dock lång jäsningstid...
Biten i hörnet - jag var tvungen att smaka, och slutsatsen blev tummen upp!

Kanske dags för lite Grey's med te och nybakt bröd? :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Höhö fan va fint med hembakt som inte kräver att man har så mkt hemma! ska jag köra på nångång:)

2009-05-28 @ 19:51:30
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0