Fisken Petra

Idag var som sagt spanskapresentationerna. Tror att det gick bra, många grupper blev väldigt grillade med tusen frågor från läraren och vi hade tur som inte fick så många! Skönt att det är över, men hyfsat trött nu av att ha lyssnat hela dagen... Nu är det bara tentan kvar i princip, sköönt! Ikväll ska jag se de sista avsnitten av Grey's och njuta av Ben & Jerrys (ska dessutom tvinga P att mysa mig mig medans). Imorrn tar jag mig en välförtjänt sovmorgon!

Som vi diskuterade före presentationen, vill man ju gärna prata spontanspanska, men detta är inte lätt. Ofta säger man saker för snabbt, utan att tänka efter eller lindar in sig i komplicerade saker som man inte kan ta sig ur och oftast blir det bara blaj. Att göra bort sig är än självklarhet. Detta, mina vänner, är  ett av mina kännetecken. Här följer ett citat som beskriver mig väldigt väl:

Fish1: How did we end up in this pet store?
Fish2: Well, if we hadn't opened our mouths we wouldn't been caught.

Jag hoppas ni känner mig så väl att jag inte behöver säga att jag såklart är fisken som öppnade käften vid fel tidpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0