Sommarlovsdagar utan sommarlovsväder

Igår var första dagen på jobbet. Det har hänt massor nu på sista tiden tydligen men förmodligen är de bra för restaurangen. Ska bli intressant att se hur det blir här framöver! 

Igår strosade jag och Sandra på stan och lunchade. Det var trevlans! Kom hem med nytt smink från MakeUpStore (med presentkortet jag fick av Emma - tack!) och lite strumpbyxor. Vi såg en shoplifter som blev jagad av massa vakter, spännande! Vem sa att Västerås var händelselöst? Regnade och var pissväder hela dagen.

Idag tog jag sovmorgon, städade lite och hängde med Emma nu på eftermiddagen. Det blev en promenad och en tur på stan. Köpte oss en varsin glass i solen (javisst den var framme ett par timmar!) och sen hämtade vi biljetter till förhandsvisningen av The Proposal nästa vecka :) Älska bioklubben!

Mina nya skor kom idag och är nästan lite småkär. Och tro mig, jag är ingen skotjej, speciellt en klacktjej. Eller väsktjej. Eller modetjej. Men mitt hjärta bultar lite extra för dessa.

Får se vad mina fötter tycker efter imorgon. Det blir studentfirande! Fast det ska regna... stackarna. Kommer ihåg vår dag, helt underbar! Det var en så härlig dag! Imorgon ska jag och Jonas ner på stan för att kolla på vagnarna och senare blir det lite firande av kompisars syskon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0