Bokmal?

Alright, I agree, dåligt med update här. Skylla på jobb?

I fredags var det studenten - det var uppehåll till kl 14 och sen vräkte det ner resten av dagen. Stackarna. Det blev en sväng till Anna, därefter kom jag som en våt råtta till Mattias och sist på tur var Emil. Hoppas deras humör inte sänkts av vädret, men studenten är trots allt en engångsföreteelse, så det spelar kanske mindre roll! 

Jobbade i lördags och det var så galet mkt folk. Förstår faktiskt inte, lite skatteåterbäring och sen direkt till affärerna?! Haha. Träffade nye restaurangchefen och första intrycket var väldigt bra! :) Efter lite om och men med bussar (åk inte buss till Hälla på helgen - det är nästintill omöjligt) så kom jag hem två timmar efter jag slutat, haha. Sen skynda sig och stressa till Linda på inflyttningsfest! Trevlans värre :) När de andra gick till BMB var jag en förnuftig flicka och åkte hem för att vara pigg till jobbet. Lite pics: 

(insåg nu att jag inte hade ett enda kort på värdinnan, illa!)

Igår var det jobb heeela dagen och idag har jag chillat med Emma. Var en sväng på stan och till biblioteket. Läsa är underbart på sommaren! När jag var liten (7-9 år kanske) var mina lyckligaste dagar då jag lyckades övertala mamma att vi skulle åka till biblioteket, tyckte inte detta hände tillräckligt ofta. Det var ren lycka att bara kunna strosa runt där, läsa lite, välja vilken man ville och ta hem dem. Hände ju minsann inte i leksaksaffärerna. Då gick jag som på lyckorus där på biblan, det blåa biblioteket i Ulvila, Pori. Det kanske man idag får av alkohol fick jag av böcker. Se där, vad tiden gör med en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0