Åter i Västerås

Har inte hunnit packa upp eller bestämt mig ang hur det känns att vara hemma. Dock har jag hunnit träffa Emma - kärt återseende, sist vi sågs var i januari! Hon var brun och hade härliga historier att berätta om sin resa. Inte dåligt ressugen jag är nu, har typ internetrest (för ovanlighetens skull) hela kvällen. Varför ska allt vara så dyrt? Familjen kollar också på en resa nu så jag hoppas hoppas det blir två resor för mig :-) 

Ikväll har jag varit på förhandsvisning av Baksmällan. Som medlem i Bioklubben får man ibland gå på förhandsvisningar gratis och det är verkligen värt för en fattig student! Trodde filmen skulle vara dålig, brukar inte tycka om komedier - dissade ex Supersugen och alla American Pie, men den här var faktiskt riktigt riktigt rolig! Se den!

Imorgon ska jag ta tag i det här med flyttlådorna. Skulle visa en bild om jag inte skämdes över hur det ser ut i mitt rum. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du bloggar igen Petra! Nu är du på min RSS-feed. =)



Det är så skönt att komma hem och bli ompysslad ibland! Ha det super, kram Jenny

2009-06-09 @ 19:25:10
URL: http://solkysst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0