Lökigast på arbetsplatsen

... är jag. Fy fan för att stå vid grillen såna här dagar!

Jag har inget vettigt att skriva här egentligen. Har jobbat stänging två dagar i rad här nu, sista för veckan idag. Insåg nyss att jag kommer att vara ledig endast två dagar från i måndags tills nästa fredag. Mumma. Men det är lika bra känns det som, behöver pengarna! Denna värme är dock inte nådig på jobbet, om ni träffar mig på jobbet ser ni säkert vilken svettpöl det är som står där. 

Har varit kanonväder sen jag kom hem men ändå har jag inte hunnit njuta av det. Mest avundsjuk på alla som är lediga som åker och badar. Läser lite bloggar "badat för fjärde dagen i rad". Vill också! Skulle väl hinna om jag verkligen ville, men avsaknad av bil och reskamrat så väntar jag till rätt tillfälle. Nu ska jag iaf gå till Emma och sola på baksidan och svettas lite till. I mitt rum går det inte att vara så här på sommaren utan att smälta bort.

I helgen är det Power Meet här i Västerås. Då säljer vi mest på hela året om jag minns rätt. Då kommer det vara lite körigt, är min erfarenhet. Vi är så många som jobbar att vi springer på varandra. Fulla raggare med sina fula brudar som vill ha fyllekäk. Ibland är det komiskt, ibland är de bara jäävligt dryga. Ska dock inte jobba natt så vi får se hur årets upplaga blir. 

Marcus berättade en rolig/tragisk historia som hände honom ett tag sedan som jag tänkte skriva här men insåg att jag och han skulle bli attackerade av djurvänsaktivister om jag skulle lägga upp den här, så jag avstår nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0