E, som i Eftermiddagschef

Japp, nästan 50 h fick jag ihop förra veckan. Kroppen inte van vid att jobba så mkt, så man är helt slut. 
Btw, idag och imorrn har jag varit E. För er som inte är maxare - eftermiddagschef! Känn på den du ;) Haha, årets skämt. (Dock har det ingen riktig betydelse men det behöver ni inte veta).

Imorrn kommer Patrik hit och jag är glad glad glad! Vi har inte träffats ordentligt sen Arlanda förra söndagen. Ska bli mysigt! :) 

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite bok. Boktips: Flyga Drake och Tusen Strålande Solar av Khaled Hosseini. Två jättefina böcker! Just nu läser jag dock en deckare. En regnig sommarkväll, täcke och bok (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0