Det här med Power Meet

Javisst, folkfest! Kan ju vara trevligt att sitta på en filt med ett gäng vänner och se på bilar och kanske träffa folk man känner. Men att köra bil och jobba? Tummen ner.

Helt slut nu efter denna veckas jobb. Skulle åka ner på stan för att träffa Patrik och Jocke då de är för Power Meets skull. Har varit rätt körigt på jobbet och många raggare. Trots detta, inser jag inte misstaget när jag börjar köra bil och väljer kortaste vägen till stan. Svänger in på Cityringen och ser vilken kö det är. Det är jag i vår "fina" Saab och ungefär sjuttioelva amerikanska gamla bilar. Jag kom in på crusingen. Hur kunde jag missa detta, då jag servat burgare till raggare hela helgen?! Jag blir utbuad. Det var pinsamt. Det värsta var att det gick så sakta och jag inte kommer bort därifrån så jag får fortsätta skämmas ett tag till. 

Kör ut på E18 ist, tänkte parka i Arosian. Att jag inte kan tänka längre - det är ju innanför hela skiten. Fin liten U-sväng, parkar på en av högskolans parkeringar och är nära att repa bilen bredvid. Lägger in pengar och inser att jag visst betalade ända tills imorrn bitti. Fint, behövde ju inte betala efter kl 21... Börjar gå till Jennys hus. Ringer till Patrik men han kommer aldrig. Inser att jag är vid fel hus. Går runt och finner dem, men av någon anledning är jag lite trött och vill mest hem...

Liten fundering. Varför händer såna här saker mig jämt?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhå stackare! Kan inte låta bli att skratta lite åt misären dock...;P

2009-07-06 @ 16:51:08
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: mallan

hahaha petra :D

2009-07-06 @ 20:33:54
Postat av: Malin/Åberg

haha...tänker man med arslet får man skylla sig själv. skrattade iaf när du berättade :)

2009-07-12 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0