Den svenska sommaren

Vissa dagar kan den svenska sommaren vara alldeles underbar. Förra veckan är ett bra exempel. Men dagar som idag... är den inte lika mkt att hurra för. Så här såg det ut när jag vaknade imorse:



Vilket skämt. Pissväder.

Det är såna här dagar man vill bara ligga kvar i sängen. Men vi tog oss upp - Patrik åkte hemåt och jag till sjukgymnasten. Sista gången jag behövde träffa honom - skönt faktiskt! Obs - sjukgymnasten, inte Patrik. Han blir förhoppningsvis inte av med mig än på ett tag ;P

Efter sjukgymnasten gick jag till jobbet från lasarettet. Det var mindre mysigt på en dag som denna. Mitt paraply vek sig ett antal ggr och dygnsur när jag kom fram haha! Mkt folk på jobbet när det är pissväder ute. Självklart stod man in driven där det regnar in ;P

Jag är väldigt trött - under täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0