All by myself in Sunnersta

Ensam i Jutterströms hus nu, herrn är på jobbet och M&M är uppe i Norrlands skogar, jävligt långt upp. Tog mig nyss en promenad, det är så himla fint här! De bor precis vid vattnet, helt underbart så här på sommaren! 



Från balkongen, Lyssnaängens badplats



Småbåtshamnen och Skarholmens restaurang



Mysig strandpromenad precis intill strandkanten, som går hela vägen till campingen




Nu ska jag sola en stund och sedan åka till Konsum och köpa lite kött! Som att jag är värsta expert på det. Blir grillat ikväll iaf :)

Och ja, förresten. På lördag åker jag till Finland. Efter massa om och men lyckades mamma pappa få ihop det. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0