Ny adress: Bäxter

Nu är jag hos Becks. Eller snarare i hennes mysiga lägenhet. Det hela slutade med att vi gjorde en deal, jag får bo här i utbyte mot att jag tar hand om lyan. Jag känner redan nu att jag kommer att trivas :)

Första natten jag är själv. Första timmarna jag ens varit själv. Tanja & Johan har tagit så väl hand om mig på Stengatan. Det har varit så skönt, att slippa tänka på annat liksom. Men första natten själv måste komma, nångång. Just nu känns det okej, med tanke på omständigheterna. Men vi får se... En dag i taget, helt enkelt. Det ska nog ordna sig, på något sätt, även om det för tillfället känns väldigt tungt när jag börjar fundera på det. En dag i taget.

Fan, vad jag saknar dej.

Kommentarer
Postat av: Åberg (usch, känns inget bra att skriva det)

Jag tänker på dig my friend <3 Snart kan vi pratas....

2009-12-08 @ 05:14:55
Postat av: Rebecca

Hoppas du trivs + du klarar det! Kom ihåg: det man inte dör av gör en starkare... Lycka till med allt & god jul!PUSS

2009-12-08 @ 09:33:02
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Tanja

Det kommer gå asbra :)

2009-12-08 @ 17:40:45
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0