Mot Linkan...

En lunch blev det som sagt med A-L, Vickan och Malin :) Trevlans! 



Nu på kvällskvisten blev det ett kickboxningspass med Emma. Tanken var att jag skulle glida förbi där med ett ej giltigt frikort, men icke. Fick betala som alla andra. Aja, bra var det iaf! Köttade sönder oss rejält så att vi får gotta oss på nyårsafton sen ;)

Nästan -20C nu. Inte dåligt avis på Becks alltså. Dock ser väderprognosen för Sälen lite varmare ut. Eller snarare, lite mindre kall. Nu ser det ut att bara vara -13C. Hm. Ge mig ett par grader varmare iaf tack!

Imorrn åker jag och farsan till Linköping för att flytta mina grejer från Ryd till T1. Usch. Känns faktiskt jättejobbigt, men skönt på samma gång. Jobbigt för det blir så slutgiltigt, skönt för att det blir en nystart. Hade bara velat ha mamma eller nån kompis med mig, som kan peppa mig. Pappa, han är ju inte... det muntraste sällskapet direkt. Speciellt inte då det gäller hans flicka som blivit dumpad. Tur för Patrik att han inte är i Linköping alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0