Lördag

Idag tog jag en lång sovmorgon. Förtjänade det, verkligen! Sen for jag ner på stan, fick några julklappar inhandlade iaf :) Fika med A-L blev det sen!



Patrik var här en stund på kvällen. Han tog med den här goodiebagen till mig. Eller ja, den jag fick från Damernas Värld, haha! 



Vi skrev på pappren för överlåtelse av lägenheten. Samtidigt som det var jobbigt att se honom, så är det så skönt att kunna prata med honom, om vanliga, betydelselösa vardagssaker. Det här ska nog lösa sig. Det måste få ta sin tid bara.

Nu på kvällskvisten har jag och Tanja spanat på utlandsplatser inför nästa år. Känns som jag skjutit upp det lite tidigare. Men nu jävlar kan jag åka vart jag vill utan att ta hänsyn till någon ;) Vill dock ha mitt Australien-besked nu tack!! Senast v.51 var det. Så nästa vecka med andra ord. Då kan jag börja fundera vart jag vill på riktigt :)

Nu: tv, soffa, choklad, lite Obama, sen godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0