Jullov!

Idag var jag på Max och hämtade min julklapp, for sedan till Ryd för att hämta min skidjacka etc. Sa god-jul-hejdå till Patrik. Inte roligt... Jättejobbigt rättare sagt.
Efter ett segt seminarium trotsade jag och Tanja vädret och åkte till stan. Syftet: (för Tanjas del shopping) för min de fika och sällskap :) :) Ville inte åka hem till ensamheten så jag drygade kvar hos hushållet Petersson & Norén. 

Här har vi sötnosen själv (både tösen och bakelserna alltså!):



Nu håller jag på och tvättar. Sen slå in presenter. Sen packa. Sen städa. Eller lämnar kanske städandet till imorrn bitti. Ja. Det känns bra så. Kanske dags att ta tag i det där med presentinslagningen då.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha ser ju efterbliven ut

2009-12-17 @ 21:32:30
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0