Hejdå Ryd

Idag var vi som sagt i Linköping och flyttade mina grejer. Tio kartonger närmare bestämt. Hur fan kan jag ens ha så mycket saker?! Galet. Kändes konstigt... men jag vet att jag kommer trivas bra i min nya lägenhet. Blev glad av att stiga in där och veta att det är mitt eget. Att jag får fixa iordning det helt själv, min egna lya :) 

Jag har alltså bytt upp mig från Ryd till T1. Detta känns fruktansvärt bra!
På hemvägen blev det ett stopp i Vingåker, dock höll jag hårdare om plånboken än i lördags. Jag köpte (läs pappa) ett spetslinne bara :) På kvällen har jag varit hos Emma. Vi lagade tacos och åt det framför Sex and the City. Värsta mysigt!



Rolig grej förresten. Krista älskar det där vita monstret på Kanal 5. Ni vet det som hoppar ur en låda vid reklampaus och skriker konstiga saker? Hon ville ha en bild på den, och ett namn. Efter massa sökningar fann hon inget, så hon mejlade runt till olika personer på Kanal 5. Idag fick hon svar: mejla oss din adress så skickar vi dig figuren som gosedjur! Haha :) Dock återstår mysteriet med figurens namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0