God Jul, var det!

Hoppas ni alla haft en härlig jul! På Medelpadsvägen hade vi en fin vit jul med en konstig familj och många trevliga klappar! Jag fick bl a ett par hörlurar, en morgonrock, träningskläder, vanliga kläder, en bok, grejer från Body Shop och sånt :) av mormor och farmor fick jag pengar, som jag tänkte investera i en ansiktsbehandling och massage, känns som jag är värd det! Dessutom roligare för dem att veta att jag gör något roligt för pengarna också :)

Igår - juldagen - årets obligatoriska utgång känns det som. Hemvändardagen som det så fint stod på Plutos hemsida. Förfesten blev hos Svangren och redan vid 22 drog vi oss ner mot staden. Kom, något oväntat, in på Blue Moon vilket var en positiv överraskning! Tokmkt folk redan då :) Till en början mest översminkade brudar i för tajta kläder och fula, äldre gubbar. Dock blev det mkt bättre mot slutet, men som sagt, skönt att jag bor i en studentstad, hetingfaktorn var ganska låg alltså... :) Träffade en del folk man inte träffat på ett tag, mys :) Vickan, Johanna, Sofia, Madde och Kohlin med gäng (och hennes nya kille!) m fl :) 

Lite bilder från dimman:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0