Dagens julbravader, del 2

Punkt 4: Julmys med MMS
Mysigt var det ja! Mkt skratt blev det i stugan. Bl a kommenterade både Ahlin och Svangren att de visst kunde se mig ragga på krogen. Fint, det är iaf nån som tror på mig! Det bestämdes också att på juldagen ska vi gå in hårt (hej fullmalin!), eller hur var det? ;)



Punkt 5: Roosas match
Mamma kom och hämtade mig från Sandra och vi körde (japp, nu har bilen kommit igång!) till Roosas match, kul att se henne spela igen även om matchen var sådär. Blir så sugen när jag står där bredvid och ilskan bara kokar inom mig. Vill också kötta, haha. Då blir man nästan lite nostalgisk och längtar tillbaka till VHF och TIK. Fina tider (dock högst varierande resultat).

Sammanfattning: punkt 3 står kvar tills imorgon. Det lär ju göras. Jag menar, det är trots allt dan före doppardagen då ju.

Kommentarer
Postat av: mallan

haha ja, du o jag petra :D

2009-12-24 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0