Congrats Aujaa!

Gud vad jag har fullt upp innan jullovet startar! Men det är kanske bara bra det :) Idag, efter skolan for jag till stan för att fika med A-L och Mickis och sen gå på bio, på New Moon. Mysigt att träffa dem (ytterligare två stackare som får stå ut med mitt tjat, höhöhö). Tummen upp!

Bild från Eurotrip 2007


Idag välkomnar vi Laura min underbara syster vi in i vuxenvärlden - 20 år :) Som födelsedagspresent fick hon besked från Karolinska att hon hade kommit in på läkarprogrammet till våren! Underbart! Jag är stolt! Hon förtjänade det där verkligen! ♥ GRATTIS!


Bild från USA 2006. Den här puddingen ska bli läkare. Tur att hon blivit snyggare iaf, för smartare vet jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0