Bittrast i stan

Idag hade vi personalmöte, jag kom lite sent dock med tanke på projektseminariet (så skönt att ha det gjort klart nu!) och att det var halvt omöjligt att cykla i snökaoset! Efter det var det bowling och käk på S2 :) Jättefärscht ställe! Underbart god mat, biff, vin, chokladmousse vad mer kan man önska sig en onsdagskväll? Lite festsugen blev jag allt men det vettiga valet kändes som att det var att åka hem. Vilket också var det jag gjorde.

Kommer hem, öppnar skolmejlen. Besked om Australien hade kommit. Jävla skit, jag fick ingen plats! Jag visste att när beskedet kom, skulle jag känna vad jag ville - javisst, det gör jag nu. Jävlar, vad besviken jag är nu. Inser nu hur mkt jag hade velat ha den platsen. Orkar inte med sånt här just nu alltså. FUDGE!

Så bittrast i stan, det är jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0