Okej, jag överlevde dagen

Det gick bättre än förväntat. Somnade inte en enda gång. Dock väldigt nära då: 
  • frisören tvättade mitt hår (skulle lätt kunna betala bara för det där)
  • sista halvtimmen på föreläsningen
  • i Bellas säng mellan skolan och faddermiddagen
  • på soffan när jag kom hem
Återstår dock att se hur det går med makroboken ikväll.

Nu är det pepp pepp pepp som gäller! Det är nämligen München Hoben imorrn! För er som icke är studenter vid LiU, är det den populäraste festen under nollningen. Man har byggt upp ett stort festivalområde på campus, band som spelar (brukar vara rätt bra men i år är det Maskinen och Slagsmålsklubben) och stora ölglas som man får köpa. Det öppnar kl 17 men folk börjar tydligen köa redan kl 15. Så imorrn är det på med overallen och på med partyhumöret! Det blir visst sprit... Hm. Det brukar ju vara det jag dricker dom "minnesvärda" kvällarna...

För att citera Tanja: "vi kör häller-i-oss-metoden imorrn". Vi får köra vårt eget hävlag, haha! Ska göra övningen tills torsdag imorrn em för att vi misstänker en bakfylla på onsdag. Det enda som kommer att saknas i vårt hävlag imorrn är Becks... 

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha tror vi kan ha ekonomernas egna hävarlag, kan bli en hit absolut!

2009-08-24 @ 22:02:17
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Bella

Haha tror vi kan ha ekonomernas egna hävarlag, kan bli en hit absolut!

2009-08-24 @ 22:02:34
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahha sa Tanja så? Vilket fyllesvin;) Jag hoppas på uppdateringar under kvällen/på onsdag, saknar er innerligt!

2009-08-24 @ 22:34:38
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Malin Åååå alltså

vadå! slagsmålsklubben och maskinen är väl inget att klaga över!

2009-08-25 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0