Helgen

I fredags var som sagt mina föräldrar här och lämnade cykeln och lite andra smågrejer. Skönt att ha cykeln igen - den behövs verkligen i Linköping! Förutom det lunchade jag med A-L och Mickis och hade pluggfika med Tanja och Bella.

Igår kom Patriks föräldrar och Molle hit och hade med sig resten av hans grejer. Patrik blev överlycklig av att de hade tagit med sig Molle, även om han var nyklippt och ful :P


Vi fick ett par fetinghögtalare till tvn av Mats. Nu jävlar ska vi ge igen till våra grannar ;) Snygga va?


Idag var och turistade i Gamla Linköping innan de åkte hem. Sen var vi på Biltema och skulle köpa ljudkablar. Vi kom 10:50, tio minuter innan öppning. Och utanför hänger det säkert 20 pers och massa folk som sitter i bilarna än. Hänga på låset till Biltema en vanlig söndag, det gör folk tydligen alltså... Fem minuter senare räknade Patrik antalet stående vid dörren till 46 och då var det ändå folk kvar i bilarna. Galet.


Sen hjälpte Mats mig att fixa en ny sadel. Pappa tryckte en femhundring i näven på mig i fredags och sa "köp en ny sadel. Din är fan möglig alltså". Haha, kanske dags då...

Efter M&M&M åkt var vi i Tornby och handlade lite käk, kollade på dator till mig och sen "råkade" vi spontanshoppa dessa två ursnygga tavlor: 


Dock lite osäker ang deras placering, men vi får se. Trevlig helg iaf! Men allt detta har lett till 0 plugg i helgen. Jag som tänkte börja terminen ordentligt. Tji fick jag. Nu ska jag nog klicka hem en dator till mig ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahah schysst att ge dig en femhundring till sadeln, då räcker det ju typ till en av finaste siden pimpade med diamanter. Biltema har annars fluffiga, sköna sadlar för ca 70 spänn, så kan du lägga pengarna på annat;)

2009-08-23 @ 23:12:06
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Tanja

Haha hunden var ju galet söt ändå, och tavlorna jättecoola :)

2009-08-24 @ 09:30:44
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Malin Åååå alltså

var har ni köpt tavlorna? fett schnygga

2009-08-24 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0