Det är fan augusti nu

Fuck. Skolan börjar om 1,5 vecka. Galet hur sommaren gått fort! Ikväll var jag hos Ahlin en sväng och Johansson var också där. Insåg att det var sista gången jag träffade Johansson innan vi båda åker tillbaka... Ahlin är lite vettigare och är kvar i Västerås nästa helg :)

Nu har jag iaf jobbat klart för sommaren - känns skönt samtidigt som jag inte är särskilt pluggsugen än. Hoppas att det kommer. Klart det ska bli roligt att träffa alla i Linköping men... hm. Känns som att man har två helt olika liv liksom. Ska beställa första boken nu till makron och det är väl lite mindre roligt. Jag har iaf förberett mig med en ny kalender från http://www.personligalmenacka.se:


Emmas päron har skaffat en pool! Värsta nice! Så gårdagen spenderades där, råkade visst bli lite bränd. Oops. På bilderna ser det mulet ut fast det var ju sol heeela dagen! (=Svettpöl sista dagen på jobbet, hihi). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0