Brist på logik

Idag har jag lunchat på stan med Linnea! Det var riktigt trevligt faktiskt - länge sen vi sågs! Sen gick vi en stund på stan... och faan. Jag kom hem med lite många påsar för mitt samvete. Så sent som igår klagade jag ju på att jag började känna mig fattig igen - dagen därpå shoppar jag loss på stan. Det händer att folk tycker att jag är smart. Men säg mig, vart är logiken i det?!

Blev iaf väldigt nöjd med dagens köp: 
+lite andra småsaker till skolstarten!

Nu på kvällskvisten har Bella varit här och det var mysigt. Gjorde inget särskilt, snackade mest skit och slökollade på tv. Det var länge sen vi hade en sån kväll, hade saknat henne inser jag nu!



Kommentarer
Postat av: Bella

Oh där lyckades vi visst med en pose haha, inte vanligt insåg vi ju igår :P

2009-08-21 @ 20:17:35
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Malin

nu kan vi leka tvillingar i den svart/vitrandiga saken :)

2009-08-23 @ 20:57:26
Postat av: Malin

alltså Åberg

2009-08-23 @ 20:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0